Дослідження показало, з якою метою українці користуються інтернетом | PROSVIT

Дослідження показало, з якою метою українці користуються інтернетом

Google представив результати нового глобального дослідження, проведеного компанією KANTAR TNS, присвяченого особливостям поведінки інтернет-користувачів.

Дослідження показало, що сьогодні на одного українця припадає 1,4 підключених до інтернету пристроїв (в порівнянні з 1,2 пристроїв в 2016 році). При цьому, на одного українського користувача у віці від 16 до 44 років припадає вже 2 і більше пристроїв з доступом до мережі.

Також згідно з даними дослідження, 66% українців регулярно користуються інтернетом в особистих цілях. Для порівняння, на глобальному рівні ця цифра становить 82%.

Так, українські онлайн-користувачі в першу чергу розважаються (82%), шукають в інтернеті інформацію (74%) і виконують поставлені завдання онлайн (38%), а також розміщують онлайн-контент (22%), допомагають іншим, показуючи, як зробити щось онлайн (27%).

Хоча б один раз на місяць українці шукають інформацію про товари і послуги (55% користувачів), використовують карти для визначення місця розташування або складання маршруту (40% користувачів), а також здійснюють покупки в інтернеті (28% користувачів). Найпопулярнішими онлайн-активностями є: використання пошукових систем (91%), соціальних мереж (83%) і перегляд відео онлайн (84%).

Найактивніші користувачі у віці 25-34 і 35-44 років (27% і 23% відповідно). Однак, всупереч припущенням щодо молодого віку онлайн-користувачів, розподіл користування інтернетом за віковими групами досить рівномірний.

У дослідженні з’ясувалося, що українці використовують все більше пристроїв, що надають доступ в інтернет: так, 41% користуються смартфонами (в минулому році ця цифра становила 35%), 34% – ноутбуками, близько 7% – смарт ТВ. Крім того, українці користуються нетбуками, хромкастами, електронними книгами, смарт-годинами і трекера, які також надають доступ до інтернету.

Все більше українців обирають смартфон для користування інтернетом. Так, в 2017 році 18% користувачів однаково часто використовували як комп’ютер / планшет, так і смартфон для виходу в інтернет, а для 28% пристроєм, якому віддається перевага для виходу в мережу, є смартфон.

 

джерело

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *